După luni de aşteptări… mi-a sosit cardul Sephora BLACK

S-a întâmplat minunea! Mi-a sosit cardul Sephora BLACK, cel despre care scriam supărată pe Facebook în urmă cu ceva vreme.

Pentru cei care nu ştiu despre ce este vorba, let me introduce you… Brand-ul Sephora are un program de fidelitate care constă în nişte carduri. Aceste carduri oferă anumite reduceri şi alte beneficii, însă toate astea sunt în funcţie de tipul cardului. Există WHITE, BLACK şi GOLD.

Primul card, Sephora WHITE, se oferă gratuit din orice magazin al lor. Tot ceea ce trebuie să faceţi este să completaţi un formular cu datele personale sau, dacă angajatul are timp, vă întreabă cele câteva chestii şi completează direct în calculator. La mine a completat fata de la magazin. Cu acest card am avut 10% reducere parcă la prima tranzacţie. Apoi, pentru a avansa la cardul Sephora BLACK şi a avea parte de mai multe beneficii, trebuiesc făcute cumpărături până când cardul atinge 650 de puncte (adică shopping în valoare de 650 de lei) sau cumpărături în 4 zile diferite (indiferent de sumă). Eu am făcut cumpărături în 4 zile diferite şi astfel am avansat la nivelul Sephora BLACK.

Din momentul în care am avansat la Sephora BLACK am întrebat într-un magazin de-al lor cum anume voi primi cardul cel nou. Mi s-a spus să nu-mi fac griji, deoarece noul card va sosi prin poştă. Ooook. Toate bune şi frumoase. Am aşteptat 4 zile lucrătoare şi n-a sosit. Am aşteptat 10 zile lucrătoare şi n-a sosit. Am intrat pe site în contul meu să văd dacă scrie ceva pe acolo şi am descoperit că fata care îmi notase datele când mi-a fost făcut primul card nu scrisese decât numele meu, adresa de e-mail şi oraşul. Şi mi-am dat imediat seama că noul meu card nu avea cum să sosească prin Poştă dacă Sephora nu avea datele complete, aşa că am adăugat acolo adresa completă şi apoi am sunat la un număr de pe site să le spun că am făcut update datelor şi să întreb cât durează până voi primi cardul Sephora BLACK. Mi s-a spus “între 4 şi 6 săptămâni”. Am crezut că nu am auzit bine, gândindu-mă că poştaşul ar ajunge mai repede şi dacă ar veni pe jos de la Bucureşti. Dar, hey, m-am supus normelor şi am aşteptat. Şi am aşteptat. Şi am aşteptat… După 8 săptămâni cardul meu încă nu sosise, moment în care i-am contactat din nou şi mi s-a spus că îmi vor expedia din nou cardul şi că acesta va sosi în 4-6 săptămâni. De data aceasta deja mi s-a părut atât de stupidă situaţia încât nu m-am putut abţine să nu scriu pe Facebook câteva rânduri, iar comentariile pe măsură nu au încetat să apară :)).

card Sephora Black

Nu m-am văitat doar pe Facebook pentru că ştiu că asta nu rezolvă nimic, ci le-am scris celor de la Sephora de cât de dezamăgită sunt de situaţie, explicând cu bun simţ buba sistemului de fidelitate, oferindu-le feedback în calitate de client.

Şase săptămâni mai târziu am primit cardul Sephora BLACK. Adică de curând. Ceea ce înseamnă că ceva, undeva, a funcţionat. Nu ştiu ce anume, dacă faptul că am sunat la ei ori faptul că le-am trimis e-mail cu părerea mea, dar a funcţionat. Şi scriu această postare atât pentru persoanele care nu ştiu despre sistemul de fidelitate de la Sephora (astfel încât acelea dintre voi să ştiţi cum să procedaţi şi să ştiţi dinainte cât durează tot acest proces), cât şi pentru persoanele care au avansat la acest card şi nu l-au primit, aşa cum a fost cazul meu şi al multor fete care mi-au scris pe Facebook. Am înţeles că sunt multe persoane la care noul card nu a ajuns. Desigur, putem beneficia de avantajele noului card fără să-l deţinem propriu-zis, folosind în continuare cardul Sephora WHITE (pentru că apărem în sistem ca fiind la nivelul BLACK). Însă dacă tot se fac nişte reguli, care spun că primim un nou card, atunci să se respecte acele reguli, altfel ajungem să credem că brand-ul nu e chiar atât de serios şi e urât să-ţi strici numele cu un detaliu aşa de mic.

Eu i-am stresat pentru că aveam pretenţii de la ei, altfel mergeam la concurenţă fără să stau prea mult pe gânduri. Poate că nu cumpăr eu de o grămadă de bani, însă am scris de multe ori despre produsele cumpărate de acolo, atât pe blogul acesta cât şi pe celălalt blog al meu, ceea ce într-un fel îi ajută. Şi scriu această postare pentru că îmi doresc ca cititorii mei să ştie că, deşi scriu des despre Sephora, de data aceasta m-au dezamăgit.

Acum să mă întorc la ceea ce contează, anume noul card care a sosit după aproximativ 4 luni de aşteptare. The one and only, al meu Sephora BLACK. Cu ocazia asta am aflat că este nominal 😀 .

cardul Sephora BLACK Ioana Radu ioanaPRO

card Sephora BLACK Ioana Radu

Pentru detalii despre fiecare card în parte puteţi consulta site-ul lor.

12 thoughts on “După luni de aşteptări… mi-a sosit cardul Sephora BLACK

  1. Pacat ca trebuie sa avem astfel de experiente neplacute si care iti pun rabdarea la incercare, tocmai de la niste firme cu pretentii. Undeva, cineva pe acolo e in plus si doarme, parerea mea.

  2. Hei! Imi poti spune te rog cum ai reusit sa introduci adresa la datele personale? La mine nu merge deloc. Dupa ce dau ok situatia e identica, adica nu se salveaza. Am fix aceeasi problema ca tine cu Sephora?

    1. Bună Georgiana,
      Îmi cer scuze că îți scriu cu întârziere…
      Nu-mi mai amintesc dacă la mine nu se salvau datele personale, dar în situația asta cel mai bine este să-i suni și tu și să le spui de problemă. Dacă nu merge să adaugi datele tale acolo, ar trebui să le adauge ei. Cumva trebuie să se rezolve problema. Trebuie să aibă număr de telefon pe site. Baftă să rezolvi cât mai curând! ♥

  3. Deci eu dau numarul de telefon cand cumpar ceva si fetele imi vad contul . Nici nu am nevoie de card . Am trecut de ceva ani la cardul black si nu l.am primit :))))))

    1. Daaa, functioneaza si cu numarul de telefon, dar daca mi-au zis ca o sa primesc cardul Black, pai m-am asteptat sa-l primesc :))). Imi place cand oamenii (si brand-urile) se tin de cuvant 😀 .

  4. Deci draga mea Ioana . Datorita a ceea ce ai scris m.a apucat si pe mine febra cardului Black … le.am scris email … de 2 ori deja … 13 saptamani s.au scurs … si nu am primit nimic inca pffff

    1. Îmi pare rău să aud că încă au probleme cu cardurile 🙁 . Dar îți recomand să mai încerci, să-i și suni, eventual să discuți și cu cineva din magazin când mai ajungi pe acolo, să rogi actualizarea datelor. Stresează-i până își respectă promisiunea de a-ți trimite cardul. Deși în tot procesul acesta știu că încrederea în ei scade…

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *