Am card Sephora pe care strâng puncte de fiecare dată când fac cumpărături. Punctele nu oferă reducere, dar pot avansa de la cardul Sephora White la cardul Sephora Black după ce trec de un anumit prag de puncte, iar apoi pot avansa la cardul Sephora Gold. Fiecare card are nişte avantaje (uneori inclusiv reduceri). Desigur, avantaje al căror număr creşte pe măsură ce ajungem la alt nivel.
Ei bine, pentru că am card primesc notificări pe mail cu noutăţile. În urmă cu vreo 2 săptămâni am primit mail-ul de lansare a produselor din gama Mix and Play Skincare. Gama, aşa cum îi zice şi numele, este dedicată îngrijirii tenului. Toate produsele sunt în nişte ambalaje mici şi simpatice, numai bune de luat în vacanţe. Nu ştiu dacă pentru vacanţe au fost gândite, dar sunt extrem de simpatice recipientele (deşi, admit, unele mi se par cam scumpe pentru gramajul oferit).
Ce am făcut? Am ignorat instant e-mail-ul :)). L-am deschis să văd ce e în el, să mă informez cu ce mai e nou, dar doar atât. I-am dat delete şi gata. Apoi, cu o zi înainte de a merge la Bucureşti, am primit din nou mail despre produsele Mix and Play Skincare. De data aceasta n-am mai rezistat curiozităţii şi am intrat pe site. Mi-am ales în gând 3 produse (o cremă demachiantă, o cremă exfoliantă şi un plasture pentru nas) şi am fost hotărâtă să trec pe la Sephora în ziua următoare să mi le iau. Oricum plănuiam să ajung în magazinul lor pentru a lua două produse pe care să le ofer cadou.
Iată produsele achiziţionate, iar mai jos găseşti detalii şi impresii după utilizare despre fiecare în parte:
1. Cremă exfoliantă cu ceai verde
(50ml – 27 de lei)
Prima opinie pe care am avut-o despre acest produs este că e un pic cam scump. Adică 27 de lei pentru un recipient de 50ml e cam mult. Practic, pentru 200ml de produs preţul ar fi 108 lei. Păi, stai aşa, cu 108 lei îmi cumpăr un gel de curăţare Clinique, produs care vine ambalat în recipient de sticlă cu pompiţă, pe când cel de la Sephora este în tub din plastic.
Am vrut neapărat să încerc una dintre cele două creme exfoliante din gama nouă de la Sephora, aşa că între varianta cu ceai verde şi varianta cu cărbune… am ales-o pe cea cu ceai verde. Am deja două alte produse pe bază de cărbune (ingredient foarte bun pentru ten mixt şi ten gras), de aceea acum am decis să iau crema exfoliantă cu ceai verde.
Ce promite?
– curăţă şi absoarbe eficient excesul de sebum
– reduce apariţia imperfecţiunilor
Produsul este dedicat persoanelor care vor un ten cu aspect mat, fresh şi curat. Se aplică pe faţa umedă, ca orice altă cremă exfoliantă, şi se masează cu mişcări circulare, după care se clăteşte faţa cu apă din abundenţă.
Prima impresie după utilizare? Mi-a plăcut, dar nu pot să spun că m-a dat pe spate. Are un miros delicat, ceea ce mi-a plăcut mult. Însă particulele exfoliante din compoziţie sunt nişte biluţe mici transparente. Seamănă cu icrele, ceea ce mi s-a părut „weird” :)). Şi pentru că sunt foarte rotunde, exfolierea este blândă. Mie îmi plac cremele şi gelurile exfoliante un pic mai zdravene, mai agresive, să simt că exfoliază fiecare milimetru pătrat de sebum şi celule moarte. Iar textura acestui produs nu este de cremă, ci pare mai degrabă a fi spumă. E important însă că îşi face efectul, adică matifiază şi elimină cu succes excesul de sebum.
2. Cremă demachiantă cu rodie
(50ml – 27 de lei)
Băi… nu! Nu zic că-mi pare rău că am cumpărat-o, însă nu o voi mai folosi niciodată pe post de cremă demachiantă. Nu mi-a plăcut din punctul acesta de vedere. Iniţial am vrut să mă asigur că este cremă demachiantă pentru toată faţa (asta înseamnă inclusiv ochi, deci eyeliner şi mascara). Şi spre bucuria mea chiar este dedicată întregului ten. Scrie clar pe recipient „Face & eyes”. Buuun. Am citit cu atenţie pe site despre această cremă demachiantă şi m-am asigurat că o voi folosi corespunzător. Se aplică pe tenul uscat şi se masează pentru îndepărtarea machiajului. Crema roz-corai are textură fondantă, exact aşa cum este prezentată şi pe site, iar prin procesul de masare a tenului se transformă într-o loţiune alb-transparentă. După ce masăm suficient de bine încât să se fi luat machiajul, clătim cu apă şi gata.
Ce mi-a plăcut la această cremă demachiantă cu rodie? Miroase super frumos şi lasă pielea fină, ca şi cum m-aş fi dat cu cremă de faţă. Şi textura e interesantă.
Ce nu mi-a plăcut? Nu îndepărtează machiajul în totalitate. Iar eu nici nu mă machiez cu produse din belşug ori cu produse rezistente la apă. Mascara nu s-a luat în totalitate şi nici linia de creion pe care o trasasem pe pleoapă. Am colorat un pic prosopul din cauza asta. Nici tenul nu rămâne la fel de fresh ca după un gel de curăţare, însă e oarecum de înţeles dacă ţinem cont de textura hidratantă pe care o are acest produs.
Lasă totuşi pielea fină, iar din acest motiv o să continui să folosesc acest produs. Nu simt nevoia să aplic cremă hidratantă după utilizarea acestei creme demachiante, aşa că cel mai probabil o voi folosi seara, după demachierea cu apă micelară.
Există 4 sortimente de cremă demachiantă în noua colecţie de la Sephora. Eu am ales-o pe cea cu rodie pur întâmplător. Cică asta e pentru energizarea tenului şi înlăturarea semnelor de oboseală. Nu simt niciunul dintre aceste două presupuse efecte. În schimb mi se pare a fi super hidratantă şi lasă tenul fin ca de fetiţă de 10 ani :D. Celelalte sortimente sunt cu apă de cocos (catifelează şi calmează), trandafir (hidratează şi oferă luminozitate) şi yuzu (revitalizează şi tonifică).
3. Plasture pentru îndepărtarea punctelor negre
(7 lei)
Despre acest produs am scris un articol separat aici. Îl recomand cu mare drag! Găseşti în cadrul materialului inclusiv poze cu produsul, atât înainte de utilizare… cât şi după.
4. Mostră cremă de duş cu Mango
(7,9ml – 3 lei)
Am scris de curând despre alte 3 sortimente de creme de duş marca Sephora (Lagoon, Peony şi Blue Lilac – găseşti articolul aici) şi am menţionat că o să mai încerc şi altele, chiar dacă Lagoon devenise deja favoritul meu. Aşa că de data aceasta am ales să cumpăr mostra de cremă de duş cu Mango.
Nu ştiu ce formule magice folosesc cei de la Sephora pentru cremele de duş, dar au nişte arome atât de reale încât duşul chiar se transformă într-un adevărat moment de relaxare. Pur şi simplu te deconectezi de griji şi de tot ce ai de făcut în ziua respectivă sau de stresul pe care l-ai îndurat în ziua ce a trecut. Doar te îmbraci în aroma apetisantă a cremei de duş. Atât. Fără griji. Ăsta-i sentimentul pe care l-am simţit cu această cremă de duş cu Mango. Şi chiar e foarte cremoasă. Când ai drum pe la Sephora, aruncă şi tu o mostră a cremei de duş în coşul de cumpărături, să testezi pe pielea ta acest produs. E doar 3 lei, deci e ok. Iar dacă îţi place foarte mult aroma, poţi cumpăra la următoarea vizită în magazin un produs din sortimentul respectiv.
5. Săpun lichid Sephora Lagoon
(245ml – 20 de lei)
Lagoon este gama mea favorită de la Sephora. Am cumpărat acest produs pentru a-l oferi cadou. Ştiu că 20 de lei pentru un săpun lichid e un preţ cam dublu faţă de Dove, Nivea şi Protex. Însă îmi place foarte mult şi chiar simt că merită banii şi este potrivit inclusiv pentru cadouri. Sunt mai practică de fel, prefer să fac astfel de cadouri :D.
Şi tot pentru cadou am mai luat încă o cremă exfoliantă cu ceai verde. Am fost inspirată, căci fix exfoliantul acesta mi-a plăcut cel mai mult dintre chestiile achiziţionate din noua colecţie de produse Sephora.
Spre bucuria mea, şi de data aceasta am primit ceva în plus în plăsuţa cu goodies. Două mostre, mai exact una de apă de toaletă Jimmy Choo Illicit Flower şi alta de apă de parfum Roberto Cavalli Paradiso Assoluto. Am scris un articol separat despre ele, astfel încât să nu transform materialul de azi într-unul mai kilometric decât este deja 😀 . Găseşti aici articolul cu impresia despre cele două mostre ♥
Tu ai încercat până acum vreunul din noile produse din gama Mix and Play Skincare de la Sephora? Eu sunt tentată să mai încerc şi altele, chiar dacă mi se par scumpicele pentru gramajul oferit. Sunt prea drăguţe să nu mi le doresc :)).
Săpunul lichid l-am avut și eu dar cu altă aromă, mi s-a părut foarte ok. Uite că despre card aflu și eu ceva nou, chiar nu știam că de la white se trece la black și gold. Acum că am aflat o să încerc să-mi procur mai multe de la Sephora, pentru că mă cam orientasem spre Douglas! :*
De două ori am fost tratată ciudat la Douglas, iar de atunci am cam devenit fan Sephora. Aici mi se pare că angajaţii sunt super de treabă. Nici aroganţi, nici agasanţi, doar friendly and nice :D.
Cate bunatati!!